شناسه محصول: HARMONY-PB-500BI

سافت لایت هارمونی Harmony PB-500Bi Video Light

ویژگی‌ها
ارسال رایگان
برای سفارشات بالای 3 میلیون تومان
free-shipping
ضمانت اصالت کالا
گارانتی بازگشت وجه

1 در انبار

ارسال توسط فروشگاه اینترنتی دیجیسام تک
8,990,000 تومان

1 در انبار

خلاصه

  • اقلام همراه با این نور در پکیج بسته بندی:
  • پنل نور سرامیکی
  • کابل برق
  • آداپتور
  • ریموت کنترل
  • کیف

توضیحات

سافت لایت هارمونی  PB-500Bi Video Light؛ یک نور استودیویی بی‌نظیر

سافت لایت یا بیوتی دیش هارمونی PB-500Bi Video Light برای عکاسی پرتره و مدلینگ نوری باکیفیت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این منبع نور ثابت، خروجی نور نرمی دارد و اغلب به منظور تولید محتواهای تخصصی و حرفه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ضمن کیفیت نور سافت لایت به مراتب بیشتر از رینگ لایت و سافت لایت لامپی است. شما در سایت دیجیسام می‌توانید سافت لایت هارمونی Harmony PB-500Bi Video Light را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه خریداری کنید.

سافت لایت هارمونی  PB-500Bi Video Light؛ یک نور استودیویی بی‌نظیر

نقد و بررسی سافت لایت هارمونی Harmony PB-500Bi Video Light

روی بدنه پشتی سافت لایت هارمونی Harmony PB-500Bi Video Light یک صفحه نمایش ال سی دی قرار دارد که با استفاده از آن می‌توانید تمامی تنظیمات نوری که شامل قدرت خروجی، دمای رنگ و کانال انتخابی است را به سادگی تنظیم کند که این مساله باعث شده این سافت لایت در مقایسه با دیگر تجهیزات مشابه در نوع خود بی‌نظیر باشد. با استفاده از این سافت لایت امکان تنظیم نور برای عکاسان فراهم می‌شود. به این ترتیب می‌توانید بهترین نور و سایه را بر روی سوژه خود اعمال کنید. ضمنا شما می‌توانید این تجهیز را تحت عنوان نور مکمل و نور ثانویه نیز مورد استفاده قرار دهید.

ویژگی‌های برتر سافت لایت هارمونی PB-500Bi Video Light

سافت لایت هارمونی PB-500Bi Video Light با یک پکیج بسته‌بندی کامل که شامل پنل نور سرامیکی، کابل برق، آداپتور، ریموت کنترل و کیف است به شما تحویل داده می‌شود. به طور کلی از مهم‌ترین ویژگی‌های این سافت لایت (Soft Light) می‌توانیم به امکان چرخش 360 درجه اشاره کنیم. به این ترتیب امکان نورپردازی در تمامی زوایا و حتی عمود به زمین نیز برای شما امکان پذیر خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های این نور می‌توان به قابلیت استفاده از آن به صورت پرتابل اشاره کنیم.

یکی دیگر از از مهم‌ترین دغدغه‌هایی که بسیاری از عکاسان مبتدی و تولیدکنندگانی که به تازگی قصد تولید محتوا و عکاسی از محصولات‌شان را دارند این است که سافت لایت دقیقا از چه قطعه‌هایی تشکیل شده  است؟ اکثر سافت لایت‌ها از یک روکش بسیار خاص تشکیل شدند که به طور کامل قسمت درونی و اصلی بدنه آن‌ها را می‌سازد، تشکیل می شوند؛ رنگ بیرونی این روکش، کاملا مشکی یا هر رنگ تیره است و رنگ بخش داخلی آن نیز براق است. خوب است بدانید که براق بودن لایه داخلی این سافت لایت، به این دلیل است که سافت لایت‌ها به راحتی بتوانند اشعه نور را بازتاب کنند و منجر به افزایش حجم و شدت نور شوند.

سافت لایت PB-500Bi Video Light برای چه کسانی مناسب است؟

یکی از نکات بسیار مهمی که باید در خصوص سافت لایت PB-500Bi بدانید، کاربرد آن است. به طور کلی این سافت لایت با داشتن توان خروجی 70 وات و دمای رنگی در حدود 3200 تا 5600 کلوین بهترین گزینه برای عکاسی پرتره، مدلینگ، عکاسی کودک، تبلیغاتی و تولید محتوا می‌باشد.

خرید سافت لایت هارمونی Harmony PB-500Bi Video Light در فلاشیران

خرید سافت لایت هارمونی Harmony PB-500Bi Video Light در دیجیسام

بخش دیگر سافت لایت هارمونی pb-500bi، کلگی یا آداپتوری است که چند عدد سرپیچ روی آن تعبیه می‌شود. به طور معمول تعداد این سرپیچ‌ها 3 یا 5 است. آداپتور نیز با یک میله نگهدارنده به چهار گوشه بدنه متصل می‌شود تا فرم سافت‌ لایت به درستی حفظ شود. مجموعه دیجیسام تنوع بی‌نظیری از انواع نورهای ثابت را به علاقه‌مندان عرضه می‌کند. شما در این صفحه می‌توانید سافت لایت هارمونی 500Bi را با قیمتی مناسب تهیه کنید.

دیدگاهها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

سافت لایت هارمونی Harmony PB-500Bi Video Light

1 در انبار

8,990,000 تومان

محصولات پیشنهادی